fredag 27 december 2013

Jag är extremist

På något sätt anses jag extrem och det är helt ok, därför att jag är extremt mot rasism, jag är extremt för solidaritet. Jag är extremt för rättvis fördelning. Jag vill fördela de inkomster som de en procent av de rikaste har, till de som inte har..
Jag vill att staten ska äga bankväsendet, sjukvården , skolan .och att vi tillsammans äger produktionsmedlen och det mer värde som vi är med och producera.

Bilden av kön till Clara kyrka är inte en engångs företeelse utan ett symtom av ett sjukt samhälle.
Det som händer med dig och mig är acceptansen, att kön är det normala.
Kärrtorp där Nazister angriper boende som säger stopp för SMR stopp för fascismen. Alla klisterlappar alla hot. Des om gick emot nazisterna anfölls bittert
En ny demonstration lockade 20000 deltagare och seger.

Kampen mot fascismen börjarar inte på den liberala nyhetsredaktionen utan i fabriken, och den slutar på gatan
Trotskij 1938 Övergångsprogrammet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar